Zjednodušte si předávání
účetních dokladů přes e-Účto

Ušetřete svůj čas, ochraňte své zdraví a začněte předávat své doklady na dálku.

Jak to funguje?

Registrujte si plnou verzi

Registrujte si 14 denní bezplatný zkušební účet obsahující všechny funkce. Po uplynutí této verze Vám i nadále zůstane bezplatná verze účtu, avšak bez funkcí plné verze.

CHCI SE REGISTROVAT

Začněte s evidencí

Prostřednictvím mobilní aplikace (iOS nebo Android), webové klientské zóny můžete naplno začít využívat e-Účto. Nejste omezeni počtem uložených souborů, počtem klientů či spolupracovníků.

STÁHNOUT PRO IOS
STÁHNOUT PRO ANDROID
Na desktop verzi

Automatizace

Banky, faktury, ..

Prostřednictvím API propojení s klíčovými bankami dokážeme automaticky stahovat výpisy z účtů, vystavené faktury z řady oblíbených služeb, a mnohem více.

Learn More

Zálohování

Materiály i komunikace

Výstupy účetních jsou zálohovány společně se všemi podklady, které nahraje účetní jednotka. Zálohování lze provádět třeba rovnou do Vašeho počítače i do Cloudu.

Learn More

Synchronizace

Automate

Pokud účetní jednotka nahraje nové podklady, automaticky se to dozvíte a v případě aktivní synchronizace se soubor rovnou nahraje do Vašeho počítače.

Learn More

Jak funguje e-Účto?

Vždy po ruce

Kdykoliv můžete nahrát své účetní třeba stvrzenku z obchodu nebo právě podepsanou smlouvu. Nikdo již nemusí čekat "až se dostanete k počítači". Podklady jednoduše ofotíte svým telefonem a rovnou posíláte.

Redukce osobních schůzek

Digitalizací podkladů se minimalizuje nutnost osobních schůzek. Díky elektronické nástěnce a systémovým komentářům jste v kontaktu když je potřeba.

24/7

Nevíte si s nečím rady? Kontaktujte nás a my Vám rádi pomůžeme. Jsme na telefonu či e-mailu i mimo pracovní hodiny.

Často se ptáte

Jsem účetní, musím za službu platit?

Nemusíte. Stačí, když jeden z Vašich klientů má předplacený, bezplatný nebo zkušební tarif. Klient Vám zašle pozvánku a po akceptaci můžete začít spolupracovat.

Mám pár faktur, vystačím si s bezplatnou verzí?

Pokud počet podkladů pro účetní nepřesáhne za měsíc 5 položek, tak si s bezplatnou verzí vystačíte.

Jaké jsou zásadní rozdíly mezi placenou a neplacenou verzí?

Hlavní rozdíl je počet položek jednotlivých podkladů, možnost napojení na automatizované bankovní výpisy a importy dokladů, automatické zálohování mimo náš datový Cloud - např. na Váš server, počítač.

Musím si něco instalovat?

Nemusíte. Vystačíte si s webovým prohlížečem. Doporučujeme však nainstalovat si naši aplikace e-Účto, která je dostupná pro mobilní zařízení na systémech Android i iOS. Aplikace je k dispozici zdarma v Google Play a AppStore.

Jsou podklady zálohované?

Ano. Veškeré zálohy jsou šifrovaně uloženy v Cloudu. Zálohy lze také nastavit rovnou do Vašeho počítače nebo libovolného FTP serveru.

Fakturuji přes iDoklad, lze jej napojit na službu?

Ano. Podporujeme řadu softwarových řešení třetích stran. Mezi ně patří iDoklad.cz, Fakturoid.cz, Azami.cz. Další systémy postupně integrujeme, pokud Vám nějaký chybí, napište nám svůj tip.

Jak propojím svoji banku s e-Účtem a kolik mohu napojit účtů?

Pro napojení banky s e-Účtem musíte mít aktivní předplacený tarif. Následně si ve svém internetovém bankovnictví vygenerujete tzv. API klíč, který vložíte do nastavení svého profilu v e-Účtu. Banka a e-Účto se následně sami propojí. Takto můžete přidat až 20 účtů. Pokud potřebujete více, prosím kontaktujte nás.

Kdo má k datům přístup?

K datům máte přístup pouze Vy a Vaše účetní. V základním režimu jsou data šifrována a ukládána na servery našeho poskytovatele. Ten však bez znalosti unikátního klíče data nedokáže přečíst. K datům přístup nemá ani naše vedení, ani naši vývojáři. Jedinou výjimku tvoří správce našeho serveru, který je však striktně vázán mlčenlivostí. Jsme také pojištěni do výše 20 milionů Kč v případě vzniklé škody.

Začínám podnikat a hledám účetní, mohu využít e-Účto?

Určitě můžete. Pro novou účetní je nejlepší, když podklady budete mít evidovány systematicky. Pokud ještě nemáte účetní, rádi Vám tyto služby zajistíme. Nahlédněte do našeho ceníku. V případě, že si časem svoji účetní najdete, stačí ji zaslat pozvánku. Po akceptaci bude mít veškeré podklady rovnou připraveny k zaúčtování.

V čem je rozdíl mezi ukládáním podkladů přes např. Google Drive a e-Účto?

Zásadní rozdíl je v tom, že data pouze neukládáme, ale i systematicky evidujeme. Obě strany (účetní a firma) jsou průběžně upozorněni na plnění povinností a termínů. Umíme data i shromažďovat formou API importů. Uživatelům nabízíme také mobilní aplikaci e-Účto pro rychlé skenerování podkladů. Jsme řádně pojištěni pro případ vzniklé škody. Službu provozujeme souběžně s činností účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence, která je ze zákona podmíněna odbornou způsobilostí.

Máte zájem spolupráci? 

V případě zájmu se prosím registrujte, obratem Vás budeme telefonicky kontaktovat s více informacemi.

REGISTRACE

Zpracovatele účetnictví

Po vyplnění formuláře vás budeme telefonicky kontaktovat. Hledáme pro vás nové klienty. Aktivně propojujeme podnikatele, kteří hledají účetní.



Rychlý kontakt 24/7 office@digitalpayments.cz +420 777 698 352