Systém e-Účto zjednodušuje a automatizuje komunikaci mezi účetní firmou a podnikatelem

Efektivita především. Komunikace mezi podnikatelem a externí účetní firmou nebývá vždy tak hladká, jak by mohla být. Stává se, že se i přes snahu obou stran protáhne předání účetních materiálů a vystavených faktur třeba na týden.
Systém e-Účto má za cíl tuto komunikaci mezi oběma stranami maximálně zjednodušit a zefektivnit. Prostřednictvím naší aplikace si zřídíte a dále spravujete digitalizovanou evidenci dokladů, k čemuž získáte například také automatické importy faktur, jejich vystavování, notifikace a další potřebné a účinné funkce pro jednoduchou správu vašich daňových dokladů a přímou komunikaci s účetní firmou.

Evidence dokladů

Evidence Aplikace e-Účto umožňuje přehledné členění nahraných dokladů do složek. Kromě předdefinovaných složek Doklady přijaté / Doklady vydané / Výpis z bankovního účtu / Mzdy máte možnost vytvářet si složky vlastní. Vznikne tím vaše vlastní strukura, která bude odpovídat řazení, jež potřebujete.

Je také na vás, jaké zobrazení dokladů si zvolíte (samozřejmě ho lze libovolně měnit) – buď se vám vaše účetní evidence bude zobrazovat ve složkách, anebo podle data a času nahrání, tedy chronologicky.

Funkce filtrování vám pak pomůže seřadit a vyhledat jednotlivé doklady dle roku, měsíce, typu dokladu, dále podle toho, kdo doklad nahrál a zda je přečtený, či ne. Pro účetního jsou tímto velmi přehledně a jednoduše dohledatelné dosud nezpracované dokumenty. Stahovat si je může buď jednotlivě, nebo hromadně po složkách.

Systém e-Účto umožňuje také nastavit si upozornění na důležité termíny (zadávat je mohou obě strany – jak účetní klientovi, tak klient účetnímu), poskytuje platformu k interní komunikaci mezi oběma stranami a funguje zde také automatický systém záloh na vlastní úložiště (podpora FTP).

Neméně důležitou funkcí je i možnost přidělit oprávnění k přístupu jakémukoli účetnímu, nebo mu oprávnění naopak odebrat.

Další příjemnou funkcí jsou také automatické API importy bankovních výpisů (např. FIO, Creditas atd.), čímž odpadá vaše povinnost každoměsíčního stahování výpisů z internetového bankovnictví a následného elektronického či fyzického zasílání účetním.

Nahrávání podkladů

Systém e-Účto nabízí možnost jednoduchého nahrávání podkladů pro účetnictví, a to dvěma způsoby. Buď přes mobilní aplikaci určenou pro chytré telefony s iOS či ANDROID, nebo přes internet. Soubory nemusíte konvertovat do jednoho konkrétního typu, ale lze je nahrávat v mnoha formátech (.xml, .pdf, .jpg, .csv). U placeného prémiového tarifu získáváte navíc možnost nahrávat i komprimované soubory ve formátu .zip.

Samotné nahrávání dokladů je velmi jednoduché a hlavně – můžete si vybrat takové uspořádání dokumentů, které bude co možná nejlépe vyhovovat vašim potřebám. Stačí si vytvořit a poté při každém nahrávání zvolit období a složku, do které doklad nahrajete. Vše je možné zadat a umístění změnit i zpětně, navíc váš účetní bude na jakoukoli změnu upozorněn notifikací. Pro lepší přehlednost je pro uživatele připravena možnost vložit ke každému dokladu poznámku, čímž odpadají informativní e-maily a telefonáty s účetním. Obě strany mají vše k dispozici přehledně a na jednom místě.
Systém e-Účto je také plně kompatibilní s fakturačními systémy třetích stran (např. iDoklad, Fakturoid, Azami a další). Účetní si z těchto podporovaných systémů automaticky importuje faktury a je samozřejmé, že oprávnění smazat konkrétní doklad má vždy pouze podnikatel, nikoli účetní.
Notifikace o nových podkladech do účetnictví jsou automaticky zasílány jak klientovi, tak účetnímu.

Vystavování faktur

Díky e-Účtu také zdarma dostanete nástroj na vystavování moderních faktur se všemi právními náležitostmi. 

 

 

Ceník

Evidence podkladů

 

až 10 GB dat pro podklady

Mobilní aplikace (Android / iOS)

Oprávnění na složky evidence

Týmové přístupy

Upomínky termínů

Automatizace bankovních výpisů

Vlastní štítky u podkladů

Vlastní kategorie evidence

Chronologické třídění podkladů

Manuální zálohy

Automatické zálohy

Rozlišení odbavených dokladů

Upozornění na nové podklady

Zprávy k evidenci

Skenerování podkladů

Čtení skenerovaných faktur umělou inteligencí

Automatická evidence dokladů z e-mailů

 

API

Import dokladů z Fakturoid

Import dokladů z iDoklad

Import dokladů z Azami

 

 

Banka a platební brány

 

Výpisy ČSOB API

Výpisy FIO banka API

Výpisy Pays API

Výpisy ComGate API

Výpisy GoPAY API

Výpisy PAYPAL API

QR platby

Párování plateb u faktur přes API

Párování plateb u faktur přes CSV

 

Fakturace

 

Správa přes mobilní aplikaci

Párování plateb s bankou

Neomezeně kontaktů

Neomezeně faktur

Upomínky u faktur po splatnosti

Personalizace faktur (logo, barva)

Razítko a podpis na faktuře

QR platba faktury

Automatické předávání faktur účetní

Vlastní číselné řady

Pravidelné faktury

Zasílání faktur e-mailem

PDF verze faktury

HTML verze faktury

Vyčítání dat z ARESu (IČ, DIČ)

 

 

Propojení s účetními SW

 

Datový můstek pro účetní programy

Stormware Pohoda

Premier

Money S3

 

Propojení s e-commerce

 

API

 

 

Často se ptáte

Jsem účetní, musím za službu platit?

Nemusíte. Stačí, když jeden z Vašich klientů má předplacený, bezplatný nebo zkušební tarif. Klient Vám zašle pozvánku a po akceptaci můžete začít spolupracovat.

Mám pár podkladů měsíčně, vystačím si s bezplatnou verzí?

Pokud počet podkladů pro účetní nepřesáhne za měsíc 5 položek, tak si s bezplatnou verzí vystačíte.

Jaké jsou zásadní rozdíly mezi placenou a neplacenou verzí?

Hlavní rozdíl je počet položek jednotlivých podkladů, možnost napojení na automatizované bankovní výpisy a importy dokladů, automatické zálohování mimo náš datový Cloud - např. na Váš server, počítač.

Musím si něco instalovat?

Nemusíte. Vystačíte si s webovým prohlížečem. Doporučujeme však nainstalovat si naši aplikace e-Účto, která je dostupná pro mobilní zařízení na systémech Android i iOS. Aplikace je k dispozici zdarma v Google Play a AppStore.

Jsou podklady zálohované?

Ano. Veškeré zálohy jsou šifrovaně uloženy v Cloudu. Zálohy lze také nastavit rovnou do Vašeho počítače nebo libovolného FTP serveru.

Fakturuji přes iDoklad, lze jej napojit na službu?

Ano. Podporujeme řadu softwarových řešení třetích stran. Mezi ně patří iDoklad.cz, Fakturoid.cz, Azami.cz. Další systémy postupně integrujeme, pokud Vám nějaký chybí, napište nám svůj tip.

Je možné použít e-Účto k fakturaci?

Ano, e-Účto má základní fakturační nástroj, který umožňuje vytvářet různé typy faktur. Služba je bezplatná a je dostupná i po expiraci zkušební lhůty. Nejste omezeni počtem vystavených dokladů ani počtem subjektů, kterým fakturujete. Nahlédněte do popisu funkcí fakturačního nástroje pro více informací.

Jak propojím svoji banku s e-Účtem a kolik mohu napojit účtů?

Pro napojení banky s e-Účtem musíte mít aktivní předplacený tarif. Následně si ve svém internetovém bankovnictví vygenerujete tzv. API klíč, který vložíte do nastavení svého profilu v e-Účtu. Banka a e-Účto se následně sami propojí. Takto můžete přidat až 20 účtů. Pokud potřebujete více, prosím kontaktujte nás.

Kdo má k datům přístup?

K datům máte přístup pouze Vy a Vaše účetní. V základním režimu jsou data šifrována a ukládána na servery našeho poskytovatele (používáme šifrované úložiště společnosti Amazon / AWS, které odpovídá nevyšším světově uznávaným standardům). Ten však bez znalosti unikátního klíče data nedokáže přečíst. K datům přístup nemá ani naše vedení, ani naši vývojáři. Jedinou výjimku tvoří správce našeho serveru, který je však striktně vázán mlčenlivostí. Jsme také pojištěni do výše 20 milionů Kč v případě vzniklé škody.

Začínám podnikat a hledám účetní, mohu využít e-Účto?

Určitě můžete. Pro novou účetní je nejlepší, když podklady budete mít evidovány systematicky. Pokud ještě nemáte účetní, rádi Vám tyto služby zajistíme. Nahlédněte do našeho ceníku. V případě, že si časem svoji účetní najdete, stačí ji zaslat pozvánku. Po akceptaci bude mít veškeré podklady rovnou připraveny k zaúčtování.

V čem je rozdíl mezi ukládáním podkladů přes např. Google Drive a e-Účto?

Zásadní rozdíl je v tom, že data pouze neukládáme, ale i systematicky evidujeme. Obě strany (účetní a firma) jsou průběžně upozorněni na plnění povinností a termínů. Umíme data i shromažďovat formou API importů. Uživatelům nabízíme také mobilní aplikaci e-Účto pro rychlé skenerování podkladů. Jsme řádně pojištěni pro případ vzniklé škody. Službu provozujeme souběžně s činností účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence, která je ze zákona podmíněna odbornou způsobilostí.

 

 


Rychlý kontakt 24/7 office@digitalpayments.cz +420 777 698 352