Proč integrovat Bank iD

Integrací bankovní identity získáte konkurenční výhodu při rozhodování koncového zákazníka, jaký produkt pro sebe či svou firmu využije. Klient získává možnost řešit veškeré služby zcela online, v čemž bezesporu bude vnímat velkou úsporu svých energetických zdrojů, ať už finančních, či časových. Zjednodušíte ověření zákazníka na proces, který je mu důvěrně znám a v němž vše proběhne během několika vteřin, navíc se 100% garancí.

 

Jak vám při integraci pomůžeme


Jak probíhá ověření identity?

1Zákazník

Zákazník vyplní na webu formulář např. žádost o poskytnutí služeb.

2Bankovní identita

Zákazník je přesměrován na agregátor bankovní identity.

3Notifikace a schválení

Zákazníkovi přijde notifikace, kterou prostřednictvím přihlašovací stránky svého bankovnictví autorizuje, tak jak je zvyklý.

4Ověřeno

Zákazník je ověřen.


Zkušenosti ze zahraničí

Zavedení bankovní identity do nabízených služeb využívá stále více společností a firem. V zahraničí přineslo pro společnosti nové možnosti a způsoby vedení procesů. Například více než polovina zákazníků využívá služby, aniž by navštívili pobočku. Až 70 % služeb se prodá mimo otevírací dobu poboček. A především se během posledních dvou let zpětinásobil počet online služeb vyžadujících digitální podpis.

To s sebou přináší spoustu dalších výhod



Jak využít bankovní identitu?
Rychlý kontakt 24/7 office@digitalpayments.cz +420 777 698 352