Rozšiřte své portfólio o účetní poradnu
Nabízíme unikátní službu API eDotaz, prostřednictvím které můžete zaslat libovolný dotaz vztahující se na účetní a daňovou problematiku. Jedná se o odbornou poradnu, kde garantujeme dodání odpovědi do 24 hodin.
Náš tým se skládá z daňových poradců, účetních expertů a mzdových specialistů, kteří pravidelně absolvují odborná školení.
Poradnu si jednoduše můžete integrovat prostřednictvím rozhraní API např. do Vaší aplikace, webových stránek, informačního systému, atp.
Jednou integrací tak rozšíříte své portfólium pro své zákazníky, uživatele nebo zaměstnance.
eDotaz BASIC
Platby zajišťujeme přes naší
platební bránu. Bez provize.
eDotaz PARTNER
Platby si odbavujete sami.
Získáváte provizi.
FAQ - PTÁTE SE
Jak probíhá spolupráce?
- Sjednáte si partnerskou smlouvu o poskytování poradenství
- Provedete integraci API eDotaz do své služby na základě API dokumentace
- Oznámíte radostnou novinku svým zákazníkům
Jaký typ dotazů lze pokládat, jak probíhá konzultace?
Prostřednictvím on-line formuláře nebo API zašlete co nejlépe specifikovaný účetní či daňový dotaz. V zadání by měl náš poradce mít veškeré relevantní informace nezbytné ke zpracování odpovědi. Dotazy nejsou koncipovány jako diskuze. Tedy na jeden dotaz obdrží příjemce jednu odpověď. V případě, že dotaz neobsahuje veškeré relevantní informace, může si poradce vyžádat jejich doplnění. V případě, že má tazatel další dotazy, třeba i rozšiřující, je nutné vytvořit další požadavek.
Jaká je reakční doba?
Reakční dobu garantujeme do 24 hodin. Většinou odpověď zpracujeme v řádu minut až hodin. Vždy záleží, v jaký čas je dotaz položen. Dotazy zaslané v pozdních večerních hodinách odpovídají poradci následující den.
Jak je služba zpoplatněna?
Ano. Služba je zpoplatněna v rámci zpracování jedné odpovědi. Na tuto odpověď má poradce vyhrazeno maximálně 30 minut. Musí se tedy jednat o běžné dotazy, nevyžadující hlubší analýzy. Základní sazba za jeden dotaz činí 300 Kč bez 21% DPH. V případě partnerské spolupráce jsou nabízeny individuální zvýhodněné sazby dle rozsahu poradenství.
Jak probíhají platby?
V rámci spolupráce je možné se dohodnout na platbu prostřednictvím našeho objednávkového procesu. Váš tazatel odešle zprávu prostřednictvím integrovaného API, my vygenerujeme objednávku a zašleme Vám zpět URL adresu s iniciály k platbě (naše platební brána). Jakmile je platba realizována, přechází požadavek dále ke zpracování. Prostřednictvím API si můžete kdykoliv ověřit aktuální stav zpracování požadavku, případně stáhnout samotnou odpověď.
Nabízíme také variantu předplacené služby. Jako partner si můžete u nás zakoupit předplacený poradenský balík, který nabízíme za zvýhodněnou sazbu. Samotný prodejní proces pak řeší partner. Na takto zadané dotazy odpovídáme automaticky obratem. Jakmile je předplacený poradenský balík vyčerpán nebo se blíží jeho vyčerpání, je partner informován prostřednictvím e-mailové zprávy.
Naši poradci
Mgr. Blanka Štarmanová - daňový poradce od r. 1996, členka Komory daňových poradců ČR č. 1933. Dlouholetá praxe v oblasti poskytování specializovaných účetních a daňových služeb pro firmy i osoby.
Ing. Lenka Mikešová
Službu provozujeme ve spolupráci se společností TaxVision s.r.o., která je registrována v Komoře daňových poradců.