IT services a e-Commerce
Jste tu správně, pokud potřebujete:
- zvýšit výkon Vašeho e-shopu
- zjednodušit zákazníkovi cestu nákupu
- získat úspory při odbavení objednávek
- zlepšit zákaznický servis
- implementovat platební řešení
Audity a revize
Základní auditní (A) a revizní zprávy (R)
Typ auditu | Cena bez DPH |
---|---|
A+R: Cesta zákazníka | na dotaz |
A+R: Objednávkový proces | na dotaz |
Specializované auditní (SA) a revizní zprávy (R)
Typ auditu | Zaměření na | Cena bez DPH |
---|---|---|
SA+R: Cesta zákazníka | Pro platební styk | na dotaz |
SA+R: Cesta zákazníka | Zákaznický servis | na dotaz |
SA+R: Cesta zákazníka | Data mining | na dotaz |
SA+R: Cesta zákazníka | Nákupní košík | na dotaz |
SA+R: Objednávkový proces | Formát účetních dokladů | na dotaz |
SA+R: Objednávkový proces | Automatizace | na dotaz |
SA+R: Objednávkový proces | Legislativa, GDPR | na dotaz |
Jaký je výstup auditu?
Základní audit cesty zákazníka
Výstupem základního auditu "Cesty zákazníka" je technická analýza řešení, uživatelské testování objednávkového procesu a kontrola nastavení webové analytiky. Audit obsahuje pouze soupis nedostatků. U každého nedostatku jsou dva komentáře: jeden pro vás jako koncového klienta a druhý pro specialistu, který bude problém řešit.
Součástí základního auditu je také zpětná revize, která se provádí ve stanoveném odstupu času, ne však delším než 30 dní.
Základní audit objednávkového procesu
Výstupem základního auditu "Objednávkového procesu" je detailnější uživatelské testování samotného objednávkového procesu, analýza platebních metod, analýza formátu a podoby účetních dokladů, jejich cesta k účetnímu a forma archivace + automatizace, analýza obchodních podmínek. Audit obsahuje pouze soupis nedostatků. U každého nedostatku jsou dva komentáře: jeden pro vás jako koncového klienta a druhý pro specialistu, který bude problém řešit.
Součástí základního auditu je také zpětná revize, která se provádí ve stanoveném odstupu času, ne však delším než 30 dní.
Proč s námi spolupracovat?
V první řadě si řekněme, že nejsme výkonnostní agentura a nejsme marketingová agentura. Jsme Vám mnohem blíže.
1. Garantujeme exluzivitu segmentu
To znamená, že v segmentu, který pro Vás budeme realizovat nemáme jiného klienta a že sami nejsme ve střetu zájmů. Nespolupracujeme s klienty, kteří jsou naší přímou konkurencí.
Příklad střetu zájmů: Budete chtít tvořit marketingovou strategii pro oblast účetnictví jako celek. Sami poskytujeme základní účetní služby a proto v tomto případě nelze službu poskytnout. Nicméně lze poptávku blíže specifikovat, například se zaměříme na mzdové účetnictví. To již poskytnout lze, jelikož službu mzdové účetnictví neposkytujeme.
Příklad exkluzivity: V případě, že pro Vás budeme zajišťovat pravidelnou správu marketingových kanálů (PPC, affiliate, obsah, ...) a pro daný segment již máme klienta, nebude možné službu poskytnout dříve, než skončí platnost exkluzivního zastoupení klienta.
2. Specializace na segment
Narozdíl od klasických marketingových agentur se specializujeme pouze na konkrétní segmenty trhu. Sami v řadě segmentech aktivně podnikáme. Provozujeme poradenskou platformu eDotaz.cz. Jsme společnost skládající se z účetních, daňařů, finančních poradců, vývojářů a marketérů, kteří se velmi úzce specializují na segmenty jako jsou například:
- účetnictví
- daňového poradenství
- payment processingu
- platebních bran
- e-commerce (objednávky, invoicing, nákupní košík)
- pojištění
- půjček a úvěrů
- investic na akciových trzích
- finanční poradenství
Náš tým se neustále vzdělává. Certifikace či odborné zkoušky, jsou u nás samozřejmostí.
3. Fungujeme on-line / digitálně
Veškerá s námi komunikace je řešena na dálku. Od samotného uzavření smlouvy až po její plnění. Veškerá doporučení, která dáváme vždy směřují k digitalizaci a automatizaci veškerých procesů. Chceme šetřit čas všech zúčastných stran.