Pro zpracovatele účetnictví

Efektivní online předávání účetních dokladů s klienty 

Jak to funguje?

Zřízení účtu

zřídíme pro Vašeho klienta přístup do klientské zóny

Dodání podkladů

klienti Vám zasílají podklady přes klientskou zónu nebo přes mobilní aplikaci

Zpracování účetnictví

po zpracování příslušných daňových přiznání, mezd, přehledů apod. nahrajete výstupy do systému, kde budou pro klienta k případné kontrole

Komunikace

s klientem můžete podklady připomínkovat a dále komunikovat pomocí nástěnky


Výhody

Postup spolupráce se zákazníkem

Digitalizace dokumentů – pokud nemá klient k dispozici podklad v elektronické formě. Bude fotit či skenovat dokumenty prostřednictvím aplikace na telefonu. Dokumenty budou automaticky přiřazovány na účet klienta.

Máte zájem spolupráci? 

V případě zájmu se prosím registrujte, obratem Vás budeme telefonicky kontaktovat s více informacemi.

REGISTRACE

Zpracovatele účetnictví

Po vyplnění formuláře vás budeme telefonicky kontaktovat Hledáme pro vás nové klienty. Aktivně propojujeme podnikatele, kteří hledají účetní.



Rychlý kontakt 24/7 office@digitalpayments.cz +420 777 698 352