Konec cest k účetnímu a zpět

Představujeme službu e-Účto, která zavádí digitalizaci Vašeho účetnictví. Získejte jedinečnou platformu pro předávání podkladů a komunikaci s Vaším účetním.

Pro koho je služba určena?

Jak to funguje?

Výhody

FAQ - často kladené otázky

Nemám všechny doklady elektronicky, jak mohu tedy takové doklady účetní elektronicky předat?

Pokud nemáte doklad v elektronické formě (nejčastěji v pdf), stačí dokumenty, doklady či faktury vyfotit prostřednictvím aplikace e-Účto svým telefonem. Aplikace zařídí, že se doklad dostane k Vaší účetní.

Kolik mne bude služba stát?

Naše služby jsou pro firmy a živnostníky zcela zdarma a to po neomezenou dobu. Provoz je hrazen námi a samotných zpracovatelů účetnictví.

Já již svého účetního mám, musím ho měnit?

Samozřejmě že nemusíte. Pokud spolupracujete s vlastním účetním, není problém mu zřídit také registraci v e-Účetnictví a můžte v podstatě okamžitě začít. Se svým stávajícím účetním tak jednoduše zefektivníte komunikaci a předávání dokladů.

Jak to je se všemi soubory. Určitě si nemohu dovolit mít je na jednom místě.

Naprosto souhlasíme. Berte nás jako zprostředkovatele účetní komunikace, který pro Vás jako bonus tyto soubory i zálohuje. Nicméně soubory jsme schopni synchroně stavovat do počítače účetního či přímo Vašeho. Data tak budete mít Vy i Váš účetní. Navíc po ukončení spolupráce, všechny Vaše data pošleme ke stažení a to zcela zdarma.

 

Začněte využívat zdarma účetní platformu

Registrace účetní jednotky



Po odeslání formuláře se s vámi telefonicky spojíme a vše potřebné domluvíme, i s účetním.

Nemáte svého účetního? Pomůžeme oslovit účetního z našeho seznamu.
Jste účetní? Propojíme vás s našimi klienty. 

 


Rychlý kontakt 24/7 office@digitalpayments.cz +420 777 698 352